نتیجه ها نشان میدهد گرهزدن کشهای ماسک سهلایه طبابت و بستن منافذ اطراف آن تا ۷۷ % جلوی انتشار ویروس کرونا را میگیرد. خاکساری میافزاید: تا حدود سال ۲۰۳۰ مقدار ساخت اتومبیلهای برقی از بنزینی پیشی میگیرد. او میافزاید: آنها میتوانند اصلی ساخت خطوط ساخت در این کشور، محصولات خود را اهمیت قیمت مطلوب در بازار ترکیه و حوزه‌ عرضه کنند. او ادامه میدهد: اما در ایران، ورود مقاماتی مثل وزیر صمت به این موضوع، نشاندهنده تداخل مشاجره سیاستگذاری و ایجاد میباشد و نتیجه آن نیز صرفا میتواند هدر رفت منابع مالی باشد. در همین زمینه کاربران راننده اسنپ هم از ماسک برای مقابله با شیوع کرونا به کار گیری میکنند. او ادامه میدهد: حال کار اکثری از آنها به بازار درون محدود شده است؛ چرا که وزارت صمت و دیگر نهادهای دولتی، به جای حمایت از صادرکنندگان موانعی را به جهت فعالیت آنها ساخت میکنند. او تاکید میکند: گنجایش حتمی به جهت ساخت گونه های اتومبیلهای با میزان مرغوب بودن در سرزمین وجود دارد؛ به شرطی که وزارت صمت و بازیگران فعلی، صنعت خودروسازی را رها کنند. به جهت به دست آوردن داده ها کلی درباره بیماری کرونا، علائم واشاعه بیماری و نیز چگونگی حفظ از خود و کودکانتان، مطلب ما مهم عنوان «آنچه والدین می بایست بدانند» را مطالعه کنید. چشمها و لبها نقاط حساسی میباشند و در زمان به کار گیری از گونه های ماسکها بایستی از آنها مراقب کنید. او ادامه میدهد: وزیران صمت در دولتهای مختلف، به کشور‌ایران خودرو و سایپا و «قطعهبازان» وابستگی دارند. به اعتقاد و باور او تحریمهای بینالمللی و ضعف مدیریت داخلی، مانع از تحقق چنین رویایی میشود. این متخصص خودرو میگوید: حتی در صورت از بین بردن تحریمها هم مهم دقت به ضعفهای داخلی، نمیتوان به شکلگیری چنین همکاریای در جمهوری اسلامی ایران امیدوار بود. او میافزاید: معمولا حیاتی تغییر مسئولان در کشور، برنامهها نیز متوقف میشود؛ در نتیجه شرکتها نمیتوانند به جهت حضور طولانیمدت در جمهوری اسلامی ایران برنامهریزی کنند. از آنجا که رویکرد اساسی انتقال ویروس کرونا به رخ شخص به شخص و از راه ریزقطرات تنفسی ناشی از سرفه و عطسه فرد دچار است، استفاده از ماسک به وسیله فرد آلوده و کثیف می تواند از پخش شدن ویروس توسط او دوری کند. بعضی از اشخاص آلوده و کثیف به ویروس کووید-19 هیچ گاه علائمی پیدا نمیکنند، گرچه میتوانند ویروسی را دفع کرده و بعد به دیگران منتقل کنند. این استاد دانشکده تاکید میکند: به جهت نتیجهبخش بودن چنین موضوعاتی، وزارت صمت باید به سیاستگذاری بپردازد و جزئیات تولید را به خودروسازان بسپارد. همین استاد دانش گاه علامه طباطبائی میافزاید: وزارت صمت بایستی به کارها مربوط به سیاستگذاری و نظارت در حوزه ایجاد و واردات بپردازد و ورود به جزئیات در حیطه اختیار این ارگان نیست. درصورتیکه دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ دیتاها مضاعف بیشتر در آیتم ماسک سه لایه یا ماک لطفا به تماشا از وب سایت ما.

ایندکسر