علائم خرابی پیستون خودرو

آن گاه توسط غلاف منحصر به پیچ های شاتون ضربه های ملایمی را وارد کرده و شاتون را ملازم پیستون خارج آورید. همین حرکت دایره ای، گشتاوری به لاستیک ها وارد کرده و آنان را به حرکت piston 54 pen 13 در می آورد. باک بنزین بخش اعظمی از خودروها حساس یک توری اول می باشد تا از ورود اجسام بزرگ به باک خودداری نماید و به همین ترتیب نمیتوان از باک آنها دارای روشهای قدیمی سوخت را در مواقع مختص پیستون به این معنی که چه خارج کشید. به جهت این خواسته به اندازه هست لوله رجوع و برگشت سوخت به باک را بیابید و آن را از موتور قطع کنید. پایه کار سیستمهای سوخترسان انژکتوری (Fuel Injection System)، همانگونه که از اسم آن پیدا است بر دوش انژکتورها است. اساس کار سیستمهای انژکتوری بر فشار بالای سوخت در دوران ورود به باطن سیلندر هست و اصطلاح پاشش سوخت نیز از این جا میآید در حالی که در آیتم کاربراتور در حقیقت همین جریان هوای محل ورود به موتور بود که بنزین را حساس خویش همپا میکرد و عملاً بنزین داخل سیلندر «ریخته» می شد به جای آنکه پاشیده شود. در مسیر این لوله یک قطعه کوچک فلزی مغناطیسی به صورت استوانه وجود داراست که یک سوزن کوچک به انتهای آن متصل می باشد که نقش سوپاپ انژکتور را بازی میکند. به همین ترتیب سوزن انژکتور از شکاف انژکتور به دور شده و مسیر شکاف خروجی انژکتور باز می‌گردد و سوخت میتواند کلیدی فشار از این شکاف جریان پیدا کند. به این ترتیب قسمتی از سوختی که از جانب پمپ به ریل سوخت فرستاده شده میباشد مصرف نشده باقی می ماند و در صورتی که راهی به خارج پیدا نکند سبب متوقف شدن فرایند کاری سیستم می‌شود چرا که پمپ دیگر نمیتواند جریان بنزین را ایجاد کند. ریل سوخت به طور ساده لولهای میباشد که بنزین از یک سوی آن وارد شده و مقداری از بنزین از سوی دیگر آن بیرون می شود و منتخب از سوخت نیز بر حسب نیاز موتور برای احتراق مورد مصرف قرار میگیرد. به جهت همین خواسته بنزین مصرف نشده از انتهای ریل سوخت و از روش شیلنگی جداگانه بار دیگر به باک بازمیگردد تا جریان سوخت برقرار شود. به همین ترتیب انژکتور میتواند در کسری از ثانیه باز شده و به سوخت لبریز فشار اجازه خروج بدهد و به سرعت هم بسته شود تا از خروج بیدلیل سوخت خودداری کند. به همین ترتیب انژکتور براساس دستوری که ECU به آن می‌دهد در روزگار مناسب و به مدت معلوم باز شده و سوخت لبریز فشار را به داخل مانیفولد تزریق می‌کند و همین سوخت به یار هوا در سطح مکش وارد سیلندر میشود. برای این خواسته به مجموعه سوپاپ یا این که سوزن انژکتور یک فنر متصل می گردد که وظیفه داراست همین مجموعه را به درون بکشد تا در شرایط معمولی انژکتور بسته باشد. احتمال دارد نیز اینگونه باشد چون از یک نگاه ساده، انژکتور در واقعیت فعالیت خاصی انجام نمیدهد بلکه صرفا یک استوانه ریز می باشد که یک سر آن رخنه ریزی قرار گرفته و سوخت از همین شکاف ریز اهمیت فشار به درون مانیفولد هوا تزریق میشود. آنچه این توشه قصد داریم مرور کنیم، ساختار داخلی انژکتورها هست چرا که بار حیاتی تزریق سوخت در سیستمهای انژکتوری بر دوش این قطعه تقریبا کوچک، پر دارای و گاهی اوقات گران بها است. قدرت انتقال حرارت در این قطعه بسیار اصلی است، چرا که ممکن هست بالا رفتن دمای آن تحت اثر گذاری دمای محیط احتراق سبب به چسبیدنش به دیواره سیلندر و اخلال در عملکرد موتور شود. اینکه به چه صورت انژکتور میتواند مقدار و زمانه پاشش سوخت را کنترل نماید را در ادامه باز‌نگری خواهیم کرد ولی در همین زمینه انژکتور به طور تمام تابع دستوراتی هست که از جانب ECU خودرو اخذ میکند. این پمپ بنزین از جور برقی می باشد و می تواند فشار لازم را فراهم نماید و این فشار، بنزین را از باک به موتور میرساند. در یک پمپ ، عملکرد معکوس شده و نیرو از میل لنگ به پیستون به مراد فشرده سازی یا خارج کشیدن مایع در سیلندر منتقل می شود. در این روش به جهت در اختیار گرفتن نمودن انبساط پیستون بر اثر حرارت یک سری سوراخ های عمودی و افقی و یا فرو رفتگی هایی در بدنه پیستون ایجاد میگردد. از مهمترین نصیب های پیستون ، سطح بالایی آن می باشد ، رخ سطح بالای پیستون بر روش احتراق مخلوط سوخت و هوا اثر می گذارد و اگر سطح بالایی پیستون به مهربانی طراحی شود اختلاط ادغام سوخت و هوا خوب تر شده و سبب ایجاد توان بهینه پیستون ضد سایش می شود. به این استدلال هست که در این وسیله از پیستون لاغر و شاتون بلندتری از موتور مسابقهای طراحی می‌نمایند . در رخ تحت ، تراز بالای پیستون ، مقعر می باشد. پیستون از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود (آلیاژ آلومینیوم مخلوطی از آلومینیوم و فلز های دیگر است)، چون فلز سبکی است.وزن هر پیستون در حدود 450/0 کیلو گرم (1پوند)است.دامنه یا نصیب زیر پیستون را می تراشند تا هم وزن آن کاهش یابد و نیز جا به جهت وزنه های تعادل میل لنگ گشوده شود.

حتما بخوانید:
سامانه املاک و اسکان به آدرس Www
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesViagrasu tesisatçısıbuy instagram followersGeri Getirme Büyüsü