[ad_1]

دبلیوhile 2021 قبلاً بمب های تأسف برانگیزی را ارائه داده است ، بهترین تعجب در دو هفته اخیر ممکن است بزرگترین روند جدید TikTok باشد: باج خواهی دریایی. در حالی که جهان به سرعت به سال 2021 می رود ، باج گیری دریایی در حال تبدیل شدن به پناهگاهی امن برای کاربران شبکه های اجتماعی است که می خواهند با برخی اوقات (بسیار) قدیمی سرگرمی ، خود را از حوادث روز منحرف کنند.

همه چیز از آنجا شروع شد که موسیقی دان اسکاتلندی ، ناتان ایوانز ، یک ویدئو را ضبط کرد که در یک نمایش جذاب و جذاب در ولرمن ، کلبه ای در قرن نوزدهم از نیوزیلند اجرا می شد. منفجر شد به صورت آنلاین ، بیش از چهار میلیون بازدید فقط در TikTok به دست آورد. از آن زمان به بعد ، دیگر کاربران خیلی زود از این روند بهره گرفتند و لحن نهنگ را با اوانز یا با اجرای نمایش های دریایی خود شروع کردند. اینگونه # شانتی توک متولد شد.

علی رغم این واقعیت که تجدید حیات اخیر باج گیری دریایی کاملاً به اینترنت بستگی دارد ، جذابیت مدرن آنها قطعاً به هدف اصلی خود بازمی گردد: همگام سازی تلاش های فردی برای دستیابی به یک هدف مشترک.

در طول قرن ها ، هدف این آهنگ های کاری پاسخ و پاسخ ، البته ، متمرکز نگه داشتن خدمه کشتی بر روی ناوبری ایمن از آبهای غالباً خطرناک بوده است. چه قایقرانی ، بلند کردن بادبان یا کشیدن تور ، ریتم باج خواهی دریایی برای تحویل گرفتن به دریانوردان کمک می کند تا وقت خود را با یکدیگر حفظ کنند.

اما با توجه به بیماری همه گیر جهانی که تقریباً یک سال بسیاری از مردم را در خانه و در انزوا نگه داشته است ، باج خواهی در دریا می تواند به تقویت احساس اجتماع در زمانی که بسیاری احساس تنهایی می کنند ، کمک کند. همانطور که کارشناس یادداشت می کند کرکسKathryn VanArendonk ، در قلب آن ، شناورهای دریایی “ترانه های متحد و زنده مانده ای هستند که برای تبدیل گروه عظیمی از مردم به یک بدن جمعی طراحی شده اند ، همه با هم برای زنده نگه داشتن کشتی”.

آنها همچنین کرم گوش غیرقابل بحث هستند.

با تشکر از ویژگی دونفره TikTok ، که به کاربران امکان می دهد فیلم های همکاران TikTokers را با موارد اضافی خود بسازند ، عملکرد انفرادی Evans از Wellerman به یک هارمونی پیچیده در صفحه تقسیم می شود ، همراه با چندین قسمت آوازی و همراهی ساز. این یک پروژه گروهی است که همه افراد در این ویدئو به صورت جداگانه روی آن کار کرده اند که موفقیت آنها را چشمگیرتر می کند.

با تأیید اینکه قالب سنتی مسخره کیفیت بی انتها دارد ، برخی حتی امروز آهنگ های معروف مانند “All Star” ساخته Smash Mouth و “WAP” ساخته Cardi B و Megan Thee Stallion را به باج گیری دریایی تبدیل کرده اند.

فیلم طرفدار اکراه غذاهای دریایی دیوانه که به جذابیت این خوراکی های غذای دریایی پی برده نیز منتشر شد. فقط یک رانندگی و یک برادر الهام بخش بود.

این کلیپ 45 ثانیه ای کاملاً نشان می دهد که چگونه خوانندگان مسخره راهی برای جلب دیگران به چین دارند یا به قول یکی از مفسران “من فکر می کنم وقتی فکر می کنید منطقی است [about how] شکل هنری به عنوان راهی برای تأمین لذت ، اتصال و سرگرمی در دوره های انزوای اجتماعی پایدار ظاهر می شود. “

بنابراین اگر باید حواس خود را از آنچه در حال حاضر است ، منحرف کنید ، #ShantiTok برای شما اینجا است. آرام و بی تفاوت باشید.

بنویسید برای مگان مک کلاسیکی در megan.mccluskey@time.com.

[ad_2]

منبع: rianbow-news.ir